بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

مهرام برنده دربی پایتخت|درخشش نصیری و دبل دبل طاهری در لیگ برتر بسکتبال

  • کد خبر: ۹۲۸۱۳
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
مهرام برنده دربی پایتخت|درخشش نصیری و دبل دبل طاهری در لیگ برتر بسکتبال
در هفته دهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال مهرام و آویژه صنعت پارسا در گروه ب به پیروزی دست یافتند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته دهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال مهرام تهران با برتری ۹۲ - ۵۷ مقابل اکسون، صدر جدول گروه ب را از شیمیدرقم پس گرفت.
در این دیدار شاگردان مصطفی هاشمی از ابتدا برتری محسوسی داشتند و در هر چهار کوارتر تیم برتر میدان بودند. مهرام با ثبت این پیروزی به نهمین برد فصل خود دست یافت.
سعید داورپناه (۲۸:۱۳ دقیقه) با ۱۹ امتیاز، ۴ ریباتد، ۵ پاس گل و کارایی ۲۶ مرد اول میدان بود. محمد حسن زاده (۲۱:۴۵ دقیقه) با ۱۴ امتیاز، ۸ ریباند و کارایی ۱۵ دیگر بازیکن موثر مهرام بود.
الیجا هولمن (۲۳:۱۸ دقیقه) هرچند ۱۵ امتیاز گزفت و با کارایی ۱۴ از بازیکنان ممتاز مهرام بود، ولی نتوانست درخشش بازی‌های گذشته را داشته باشد.
امیرحسین رضایی فر (۲۴:۳۲ دقیقه) با ۸ امتیاز، ۵ ریباند و کارایی ۱۱ موثرترین بازیکن اکسون برابر مهرام بود. کورین هنری گاردراس آمریکایی اکسون غایب بزرگ این دیدار بود.
در دیگر دیدار این هفته تیم آویژه صنعت مشهد با برتری ۸۷ - ۸۲ در وقت اضافه برابر رعد پدافند تهران شکست دور رفت را جبران کرد. در این دیدار ۳ امتیازی علی نصیری ابتدای بازی در پاسخ استار و خواجه زاده نشان از انگیزه‌های او داشت. او و اسحاق حاتمی‌فر آویژه را به ۱۰ می‌رسانند. استار و طاهری جبران می‌کنند. ۳ امتیاز واعظ، ۳ امتیازی حسین مُکاریان و دانک اسحاق برتری را به رعد می‌دهد، ولی ۵ امتیاز خواجه‌زاده پاسخ آنهاست. رعد ۲۰ -۱۸ پیش می‌افتد.
بازی خوب مکاریان و حاتمی‌فر و دو پرتاب ۳ امتیازی واعظ و نصیری و امتیازگیری حسن زنگنه ۳۷ -،۳۳ رعد را پیش می‌اندازد. کار خوب خواجه‌زاده، مرادخانی، استار و سجاد ابراهیمی ۵۳ - ۵۲ آویژه را در کوارتر سوم پیش می‌اندازد.
دقایق پایانی ۳ امتیازی آندوسیچ آویژه را پیش می‌اندازد، مکاریان جواب می‌دهد. رعد ۷۱ - ۶۹ در لحظات پایانی پیش بود، ابراهیمی بازی را به اوورتایم کشید.
۸ امتیاز آندوسیچ در وقت اضافه پایه‌گذار پیروزی آویژه می‌شود تا سرجان با برتری ۸۷ - ۸۲ شکست دور رفت تیمش را جبران کند.
در این دیدار نوید خواجه زاده با ۲۴ امتیاز و ۵ ریباند کارآیی ۲۲ را ثبت کرد. مرتضی طاهری نیز با ۱۲ امتیاز و ۱۳ ریباند دبل دبل کرد. برای تیم رعد پدافند هم علی نصیری با ۳۱ امتیاز و ۹ ریباند کارآیی ۲۹ را به دست آورد و درخشید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->